Πόνος στη μέση & Pilates

Η Λύση του Clinical Pilates

Προκαλεί δυσφορία, αγωνία, πολλές φορές μας καθηλώνει, όμως, ευτυχώς, σπάνια είναι επικίνδυνος. Ο πόνος στη μέση αποτελεί μία από τις συχνότερες αιτίες επίσκεψης στο ιατρείο.

Οι περισσότεροι από εμάς θα βρεθούμε αντιμέτωποι με πόνο στη μέση σε κάποια φάση της ζωή μας ανεξάρτητα από την ηλικία και το φύλο.

Οι αιτίες του πόνου στη μέση είναι πολλές. Οι περισσότερες, ωστόσο, είναι μυοσκελετικής προέλευσης όπου ο πόνος υποχωρεί μόνος του. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής με την καθιστική ζωή, την πολύωρη οδήγηση και την έλλειψη άσκηςης οδηγεί στην αύξηση των περιστατικών.οσφυαλγίας (πόνος στη μέση).

«Σχεδόν 4 στους 19 εργαζόμενους θα παρουσιάσουν πόνο στη μέση»

Θεραπευτικά Οφέλη του Clinical Pilates

To pilates και ειδικά η θεραπευτική εκδοχή του το clinical pilates, είναι μια ολιστική προσέγγιση στις μυοσκελετικές παθήσεις, η οποία συνοδεύεται από θετικά αποτελέσματα.

Πρόκειται για ασφαλή και αποτελεσματική άσκηση, η οποία βελτιώνει τη στάση του σώματος και ανακουφίζει από τον πόνο στη μέση.

Το pilates χρησιμοποιεί κινήσεις χαμηλής πρόσκρουσης με σκοπό να αναπτύξουν τη δύναμη, την ευλυγισία και τον έλεγχο των μυών και των αρθρώσεων.

Κεντρικός στόχος του pilates είναι η ενίσχυση του πυρήνα, δηλαδή του κέντρου δηλαδή του σώματος, μιας ομάδας μυών στον κορμό, στην κοιλιά και στην πλάτη που θα μπορούσε να παρομοιάσει κανείς με τη ζώνη ενός αρσιβαρίστα.

Οι ασκήσεις του clinical pilates στοχεύουν στην ενίσχυση της ομάδας των μυών που σταθεροποιούν τον κορμό, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της κινητικότητας της σπονδυλικής στήλης.

Το pilates συμβάλλει επίσης στη σωστή στάση και στην άρτια λειτουργία των μηχανικών ιδιοτήτων του σώματος.

Ευεργετική επίδραση στον πόνο της μέσης μπορεί να είναι το reformer, καθώς και η μπάλα pilates, ωστόσο επειδή οι ασκήσεις pilates δεν είναι one size –δεν απευθύνονται σε όλους- θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

Στη SOFIT, οι συνεδρίες πραγματοποιούνται υπό την επίβλεψη ειδικά εκπαιδευμένου pilates instructor, ο οποίος είναι σε θέση να δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα για κάθε περίπτωση.

«Στο Sofit σας περιμένουμε για να κάνουμε μαζί την κίνηση θεραπεία»

Συχνές Ερωτήσεις

Ναι, διότι δεν είναι όλες οι ασκήσεις κατάλληλες για την οσφυαλγία Υπάρχουν ασκήσεις που πρέπει να αποφύγετε.

Από την πρώτη φορά θα νιώσετε ανακούφιση από τον πόνο στην περιοχή της μέσης, ωστόσο θα χρειαστούν ,μερικές εβδομάδες με συχνότητα 2 έως 3 συνεδρίες την εβδομάδα για αποτελέσματα με διάρκεια.